Thursday, December 25, 2008

In ThE eNd...

last skali bnd yg dtakuti dh terjd..btol ke keputusan tuh??ntah r..aku rs sdeyh sgt2..tp aku xleyh nk citer ngn sesape..dunia neh mmg xadil..knape nk musnahkn kebahagiaan org len??mmg bnar r..sumpahan tuh ttp lekat kt aku..npe sme relationship aku xkekal lame..walopun dh mcm2 aku lalui, akhirnyer aku xdpt nk pertahankn..hanya tuhan je tao pe yg aku rs..pepong aku ttp mengharap sme bnd akan jd sperti sediakala walopun aku tao sme neh mustahil..utk cari org len??xkn dan xmungkin..dh r..die akan jd yg terakhir utk aku..aku xpnah rs mcm neh dgn seseorg..argh..serabut dan serabut..cmne aku nk hadapi muka die lg??aku xcukup kuat..kalo bleyh aku xnk putus pong ngn die tp..aku kesian die..aku tao sme bnd neh berat utk die..nk hadapi aku lg ngn yg sorg lg..kalo kite sygkn seseorg,mungkin cara yg terbaek adelah lepaskn die pegi..kalo die patah blk ngn kite..mmg die la jodoh kite..berdoa je la smoga die la org utk aku..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...