Monday, February 9, 2009

~mImPi yG xSeMpUrNa~

perh..aku tetap akan pulang bulan ni..walopepun melanda..sbb yg sgt penting..heh..kwn2..sori yep atas perangai saye yg kurang stabil slame ini..heh..manusia mmg perlu berubah..tp hujung bulan neh aku harus meninggalkn ump..terasa bahagia disitu..;-p akhirnye mak aku da accept request aku..kedah..here i come..lalala..missing that place soo much..(inlove) eh2..skang aku dlm dilema..tatkala dipenuhi eseimen yg xmampu aku mnjilat jari lg..test yg sdang beratur..PSM yg ku chentai..ooo..ble aku akan rest+rest+rest..heh..hujung bulan neh bkl menjwb persoalan..haha..tatkala aku dirundung malang skang..aku xtau nk wat acane lagi..adeh!!!terasa diriku xbegitu beharga..(tagline maybelline dipinjam sebentar)....to nana..nk mkn spagheti nnti kite pksa leen masak lg eh..aku da abehkn 3 mngkuk kalo die wat..sdapnyer xterhingga..leen da r cumyl pastu pndai wat spagheti lg..haha..jgn mare leen..pepon smoga aku dpt hadapi dgn sempurna tnpa org len semak2 nk kaco idup aku lg..heh..;-)

4 comments:

AL journey said...

aku compius la ape kaitan tajuk mimpi yg sempurna dgn entri blog hang ni chepa..

haha.

k k. t aku lapa aku pakse lin masak spageti lagi.. haha

Farah Nadiah said...

post neh terpaksa diubah gara2 utk elakkn beliau terasa..haha..gmpak akk..br la kreatif namenyer..;-p

abdul.rahman said...

pergh!!
gile babas.
aku pon nk spegeti gak wei!!
nk3!!

Farah Nadiah said...

arep..ade lg satu prego je lg..mne cukup nk kasi ko mkn..aku ngn leen mkn pun da xcukup tau..
da r ko da ehem2 skang..haha;-p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...