Thursday, March 12, 2009

PeNjHt aLaM sEmEsTa!!!


beliau siapa??roku??nana??hachi??
hmm..beliau adela ketua sgala anasir2 jht yg wujud dlm mke bumi ni..
arini ade satu kejadian yg berlaku dimana die berpakaian seprti ustazah..hah..
btolkah ini telah terjd??
ya kawan2..seyes sy xtipoo..rpe2 nyer die da berjnji akan berubah tatkala die bertemu dgn jejaka idamannya..
tp siapakah org tersebut??hahhhhhhhh..nak tau ke??
kite kene men pondan2 ngn nana dlu br bleh tau..tp nana ni mmg ske mkn makanan yg xbape berat sgt laa..kan2 nana kan..
NANA..
indah sungguh namamu..
tp perangaimu yg ske hentam aku dr belakang mmg aku xske (100x)..
dimane ko ske manje2 ngn beliau pon aku xske gak..
ko ske point aku...aku ttp xske..
ko jaga2 r skang..aku akan mlekan misi baru..
haha..candid skandal nana..spe nk tgk??
next post ok!!! (evil)

2 comments:

AL journey said...

soo.. serangan melalui media massa ea.. tunggu2.. jap g aku wat serangan emosi kat hang pulak.. laallalla

Farah Nadiah said...

i dun mind ok..
haha..best gurl win okeyh!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...