Tuesday, July 21, 2009

bZ + bOrInG = PoYe2..hUh

hah..ni la rupe tshirt sleeveless yg aku bli kt MNG..duhh

tadaa..kebzan melangkaui smenye..walopun keadaan mase yg xizinkn...aku ttp amek chance tok kua smlm..heee..bkn poye2 okeyh..(walopun da jd sebaliknye)..huhu..tujuan utama nk g anta letter kt megamall management..mklumler nk gne tmpat tuh tok jd projek psm aku..huh..tp pastu aku brsame dgn en amir telah melajakkn diri utk tgk wayang...aslnye nk tgk harry potter tp memandangkn en amir da tgk..aku pon tersasar ckit dgn memilih citer skrip 7707..mak aih..siap tdo lg dlm cinema tuh..dgn kesejukan yg xterduga..aku mmg menyesal xsudah..walopun ade pepatah berkata: sesal dahulu pendapatan,sesal kemudian xde gnenye..;-( cdeyh..aku dinganjeng ngn hebat gara2 memilih cite tuh..xpe2..huh..pastuh kami pon menukar destinasi..tadaa..ECM menjd mangsanye..huhu..aku telah mengjak en amir tok makan steamboat kt JohnNy..huhu..puas ati beb..melantak smpai xhengat..xsmpat aku nk rakam aksi en amir smlm..kalo x,slamat laa masok dlm blog nee..heee...pas mkn,kami pong bejln2 carik pakaian..hehe..mklumla megasale..tp xde ar aku bli byk pon..2 je beb..pas da puas ati mengukur bangunan ECM..kitaorg pon menuju ke arah giant..gara2 daya yg nk sgt beli cili padi..tp ade kejadian len yg disaksikan di ctu..huhu..de TAMAN TEMA aka funfair..tp cdeyhnye en amir xmo bwk aku ke situ..katenye cm dak2..huuu..cdeyhnye dlm ati mmg en amir xtau..huh..sblom blk,aku telah menyatakn hasrat perut aku yg begitu lapoo kpd en amir..soo..skali lg kitaorg berenti mkn..nasi grg daging black pepper jd pilihan..kate en amir,nasi tuh plg sdap..(yeke??)..huhu..tgk laa baju pilihan aku smlm..heh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...