Friday, May 28, 2010

ble suda aktif...

arini aku jz stay umah..da cm nak mati lg..smlm da r gado ngn my mum..sbb yelaa..siap dpt ceramah free lg..aduy,da r kne pantang mkn..pastu xkasi kua umah lg..grounded ke ape??hoh..so pas kne ceramah free tuh..aku pon trus mensyahidkn diri..sedar2 da kol 8..aduy..msg azlin pon xsmpat nk bls..btw,my condition gettin better..soo,i already started pegi keje daa..tuh la..pemakanan xjaga..kan da effect diri sndiri..jdikan sme ni as lesson..aku benci je nk g keje skang..tatau nape tp aku meluat..aduy..ble mau tamat aku rs cm nk mati je..aku nk kua dr penang scpt yg mungkin..my life bkn kt cni..smlm da r kne beleter ngn my mum..g key el bkn tok poye3..kate beliau..huhu..aku tau die riso tp aku kan da beso..i can handle laa..die takot aku terjebak ngn GRO n sbgnye..isyk2..aku still tau baik buruk..xkn laa aku nk jadi cmtu kn..lgpon..sblm ni da byk dosa aku wat..sbb tuh aku rs tuhan soh aku single je..kalo x..hanyut laa..hehe..tahniah buat my bff,ej yg sdang pregnant..yeay..anda suda mahu jd ibu..tp sy maseh terkontang kanting..cm dak2 yg xcukop umo..ngeh2..tp skang aku hepi lyn kerenah kwn2 sy yg gila..penat ooo..xpe2..aku maseh mencari cd paramore tok bg kt nazrey..aiyok..kalo kt key el snang laa..harap die ske ngn adiah die..maseh sbb menjg org slame ni kt site and ajo org cmne nk handle lelaki2 merenyam yg xsedar diri..huhu..awk mmg abg terbaek..=p kpd mak ngn abah serta family..sory susahkn sme mase sy xbape sihat..walopun org majok tp org syg sgt ngn sme..sbb my life is about all of u...my fren especially...sory and maseh sbb risokn org..korg mmg terbaek..hanya tuhan je mampu balas ape yg korg wat..aku sntiasa brdoa korg akan sntiasa hepi n bjaye in d future..=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...