Saturday, October 23, 2010

ble aku saket..

ye..ble aku saket gigi..dem..mulot da bengkak kot..sme ni salah gigi bongsu..sob2..da lame asek cmne..saket jap..pas2 ok..pastu saket plak..dem..asl la xkuar je trus..aiyok..arini tgh2 tdo..kne plak jd driver tok g pasar pg buta..huh..kacO tdo toll..arini mulot aku terkunci..adoy..buhsan gle ble alif blk kg..da la ggurl ngn aiman asek wat bising..tensen siOt..next week nk g pnang lg..dgn daya yg asek eksyen sbb g langkawi..siap call ckp g underwaterworld..ciss..sory daya..tp joho de ke??haha..xmaju toll..leen plak keje arini..xde sape nk kaco..hisyhh..tp aku still mkn nasi lemak 2 bungkos..wOOho..tensen ar..org asek ckp aku kuros je..pdhl mkn non stop..apekah yg berlaku??adekah aku ni ditakdirkn xgmok..haha..aku ingat lg tyme konvo..ble ayah daya ckp aku makin cerah..haha..sbbnye aku ni rajin plak kua umah...mls siot..terperap lg besh kot..aku da tinggal sme keseronokan dunia..tok bln doblas...ble aku nk g jmpe azlin..haha..can't wait..=p td ronda2 aku trjmpa cup cake nye kedai..dkat siot ngn umah aku..cis..haha..tuh la yg aku nk tmpah tok bwk g key el t..nk pos kang takot rosak..cis..owh..btw smnjak Maher Zain da jd famous ni..anak buah aku asek soh donload lagu je..da r dua2 org dak kecik tuh de hp..xcm majoo lak kan..dak umo 5 taon ngn 3 taon dok eksyen ngn hp..pening gle..ngantok pon ade..tp geram ngn daya..die tagged pic tuh..xcm ramai lak yg mengimarahkn komen plak..aku mls nk campor..heee..tok mnjwb komen pares..aku cme amek pic sbb diaorg yg suruh ..niat aku mase konvo mmg tanak de kaitan da ngn die..aku sdang cbe tok kembalikn as mase dolu..tp cm yg aku slalu kate..still needs tyme..mmg nmpak cm mudah tp aku yg hadapinya..parut still ade tp sme tuh bio tuhan je tentukn..sbb qada dan qadar da ditentukn..kan2..owh..slain tuh nasihat aswadi akan aku gne sebaik mungkin..tp ape boleh aku katakn..aku maseh sakit gigi..dem..tpkse ar kua..aku nk carik painkiller...plz...HELP!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...