Wednesday, January 28, 2009

cuTi La sGt..

mmg penat..stay kt key el dr ari jumaat smpai skang..arini da smpai ke bngi pun..kunun2 nk melwat rumah br..menyampah tol tinggal kt cni..arini aku dipaksa blk ke kdh..sayunyer ati..da byk bende aku wat ngn leen ngn yana..heh..best bgt..dpt makan jco kt pavillion lg..g melawat jj(shopping le mksudnyer) tp satu mende pun aku xbli..tyme g jejln ngn leen..hah..beratus2 abeh duet aku..mmg rambang mate r..sme aku nk angkut..tp plg best..g redbox bedua je ngn leen..menyanyi smpai xingat dunia..sdar2 sore aku da ilang..arini aku g hukm...perhh..rs nk bunuh diri je..buhsan siot..aku tdo smpai la mak aku abeh chek up..pastuh kami g bli belah lg..aku xtau la cmne nk bwk sme brg neh blk ump nnti..sori yep..adekah sy seorg queen control??jwpnnye tdak sbb sy adelah queen 'B'..lalala



cumyl x??neh mmg khas utk beliau..hehe..pnat gler merantau ngn leen cr akhirnyer ketemu jugak..lalala


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...