Saturday, January 31, 2009

matrix tyme..heh



haha..neh la gambo2 kami tyme reunion dak2 matrix..masyuk gak..tp ramai xleyh join sbb de hal2 peribadi..pepun agak havoc di citu..aku xleyh kongsi manyak2 gambo...seyes gelap giler aku tyme neh..pdn r aypol kutuk aku itam gler..tp bkn die je yg ckp cmtuh..membe2 aku yg len pon sme gak..huh..smenye disebabkn batu feringgi ngn sunway lagoon..cm xingat dunia tyme tuh..haha..tgk dan lihat je r.. yana yg koya je lebeyh..cm ayu plak..wek..tp mke aypol xcm blakon bek plak..pdhl penjahat terhebat dunia..mkn mmg juare smpai mknan aku pun die bedal..heh..kalo akmal plak..hah..die cm bek je..bese r..dr matrix pun die mmg cmtuh..tp odeng r plg best..truk gler die knekn aypol..aku mmg support ko odeng..hehe..ko mmg bergaya..walopun ko ade hal mlm tuh tp ko still spend tyme wit us..thnx..to hizwan..huh,ngnjing aku xhengat je kn..xpe2..next tyme aku akan prepare lbeyh mentally and physically..aku xkn biarkn korg buli aku da..k r..xsmpat da nk citer lbeyh2..t nana bising aku lmbat siap..aku otw nk g kuantan neh..nk tman nana karok..mklumla die xleyh join aku ngn leen g redbox aritu..nk lpas gian la kunun..mne de klas karok jmban nana..hahaha..jgn mare..aku tau ko ske mkn jajan..t aku bnje eh..;-p

2 comments:

AL journey said...

tau pun takut aku marah.. patut la lambat siap nak p kelas.. sempat lagi bukak blog.. dah2.. aku dah nak turun room ni.. kalau samai bawa aku tgk hang tade.. aku tinggal.. jgn nanges..

Farah Nadiah said...

nana..aku da spend ice blended kn??hehe...jgn riso na..aku akan cbe yg terbaek..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...