Sunday, May 17, 2009

keseRONOkn MeLaNdA tTkAlA nAnA taKde..hAHa

haha..di hening hari jumaat..jeng 3x, nana hajak aku tman ie g terminal sbb nk blk sgt ke bp yg tanah lembut tuh..isykk..soo,utk xhampakn nana, aku pun memenuhi impian beliau..aku dijoin dgn daya n leen diketuai amir sbg drebar nyer..hehe..afta anto nana,kitaorg belegar2 kt megamall..last2 dgn kemunculan pisak, agok,fizul dan juga abg tang menambahkn kehavocan lg..lalala..bowling menjd sasaran utama slps shopping ngn karok..walopun aku ngn daya join afta 2nd game,keadaan tetap huru-hara..ehh..pastu kitaorg jln2 dr teruntum smpai le ke tc..dgn perutku yg buat hal (tp smpat gak blasah char koey teow ngn sirap limau)..huhu..smpai ump pun da dkt kol 2..;-p tetibe je amir kasi berita yg meng excitedkn dimana hajak plak ke cherating..kol 4.30 pg da gerak pong g sne..tp smpat berenti mamam dlu..mee goreng sdap bgt..lalala..pastu da smpai cerating leh plak lelap sbentar smbil layan dak2 tuh nyanyi..da dkat kol 8 stat la activiti menghitamkan diri..smpai kol 10 berendam tuh..mmg layan + masyuk ar..sbbkn keseronokan yg melanda, aku telah tdo dr kol 2 ptg smpai keesokkan pgnye.. (18 jam tuh,da kalah baby tdo pong)..hehe..kalo xcaye tgk ar bukti2 di bwh ni..post kali ni mmg ditujukn khas utk nana yg berada di joho pd ketika ini..hahaha


ni la lagak abg tang ngn agok pas diblnje eskrem..isyk2

pisak ngn manap menunjukkn bkat..tp sore pisak mmg masyuk seyh..kagum aku!!!

ni tyme da nk blk ump..xleh posing lbeyh2,riso org kt sbelah tuh..hehe;-p

daya ngn leen wat aksi cacat..hoho..
disebabkn kebusukan diarog yg mndi smpai berjam2,kami tpksa menunggu dlm tmpoh yg agak lame..cet!!!
dikaco oleh bdn agok..jeles ar tuh..

tyme kitaorg ngh tdo tp dak2 ni wat konsert plak..spe la photographer ni..siap nmpak aku ngh tdo dlm kete tuh..huh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...