Saturday, June 13, 2009

dUhH...

last nite, big momma already told me bout dat my sis will engaged in 3/7..duh..da kne pk baju ape lak nk carik..adoyai..tmbah dgn kenduri pas rye ni..smenye 3 psg baju kebaya kne carik..blk ni konform2 bz..dgn adik aku yg da nk daftar kt USM..siap mintak mp3 sony..mnyesal aku jnji..huhu..at least kak aku jnji laptop kt die..haha..pdn mke..dis year je mayb de 2 kenduri kt umah aku..huhu..da makin ilang la org dlm umah tuh nanti..huhu..cian mak ngn abah...sme anak2 die da duduk jaooohh..aku blk kdh 24hb ni..ngn rumate aku..pas2 t lepak sg petani dlu bfore blk ke "GUAR CHEMPEDAK" yg terchenta..yipee..pastu slain reunion yg bakal berlaku ngn dak2 MARESMAWI..aku pon nk gak jmpe ngn dak2 skool rendah..t diaorg ckp aku sumbunk plak..hrmm..skang ni kak aku da bz carik rumah..mklumler da nk kawen..poy2 je..hehe..nnti kalo nk kua mlm pon musti xde hal beb..kalo smpat aku nk abehkn lg 8 jam lesen P aku yg tertngguh ni..adeh..pastu jgn tny aku leh drift lg hebat dr amnani..haha..pepon..aku rindu rumah aku..opss..da jd rumah baru..aku lom rasmi lg rumah baru tuh..cdeyh btol..aku xsbr nk tgk bilik aku..kalo diaorg hias xlawa..siap ar...huh..ingatkn nk bwk blk STITCH tp riso kene culik ngn eman ngn ena..da r sme bear aku kne kbas..mujur dak kecik yg wat prangai..huh..next aim aku nk carik kebaya itam..actually, 1st tyme seyh aku nk pakai sbb i ever been wore this type of baju for entire life..huhu..dlu rs cm pompuan sgt kalo pakai kebaya sbb tuh i prefer baju kurung..more comfort and simple..duhh..but my big momma said.."xyah nk carik baju cm lelaki..aku nk muntah tgk hg asyik pakai tshirt je.."..sdeyh dow..stat skang aku da mle carik baju2 ladies sket..sbb umo pon da mningkat..adoi..susah r dpt mak yg cerewet ni..haha..pas niena kawen sure2 turn aku..tp aku da ckp..aku xmo pk hal tuh smpai umo 27taon..huh..buhsan je nk kawen awl2..tp mak aku ckp prangai aku cm budak2 lagi..kalo nk bertunang pon die xkasik smpai die yakin..haha..btol eh???xmatang lg rpenye aku..ske ar dgr mak aku berleter..haha..kalo abah xbyk ckp..cm ckp bile perlu je..tp kalo kuar shoping ngn die..aku sentuh je barang tuh,konform2 die beli..baikkan die??huhu..pepon..can't wait 2 c u sooonn..miz all of u soo damn much..!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...