Tuesday, August 25, 2009

pSm PaRt II

ooo..ble la nk abeh..kalo de mamat hensem xpe gak...heh;-p

ni tyme menunggu detik tamatnye program meng"usha" kete yg diketuai aku..mmg menguji thp kesabaran lg + kepanasan yg melampau..tatkala ni aku ngn cik to jz tringat sirap..nyum2..;-p

cik to yg bz merangka psm nye plak..tgk2,kunun2 rajin la tuh..hehe..

ni la latar belakang megamall..perghh..management die mmg menguji kesabaran aku..huh..

ni la ami ngn wocai..antara tenaga buruh yg dikerahkn oleh aku..tadaa..xsia2 import diaorg dr sri lanka..lalala~

aku yg menunjukkan tahap kerajinan yg melampau..perghh..xsangka aku begini rpenye..hehe

ni awl2 pg..rsnye ramai student ump xbgn lg..tp kitaorg menunjukkan tahap kerajinan yg melampau..kalau NC tgk,konform2 menangis..huhu~

tadaa..ni adelah gambo2 tyme aku g tropong kete2 kt junction jln tun ismail 1 & 8..ni tyme weekday..soo..utk menghargai jasa2 org yg terlibat,aku telah bermurah ati uploadkn gambo2 korg..hehe..pepon thnx sgt2..smoga IR lbeyh menyayangi kite..hehe;-p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...