Wednesday, July 28, 2010

mase dPN...????


















actually..pic d atas tuh selingan je..sngaje nk upload sbb byk sunggoh pic aku ngn anak2 buah aku dlm hp aku..wat semook toll..hehe..tp diaorg da jadik cm achik die gak..asek nk wat aksi buduh je dpn camera..cmni la kesygn achik..haha..back to basic balik eh...tired2..duhh..3 days ulang alik ke penang...oh..lamenye lg tok aku keje..pas raye..huhu..adekah aku akan berjaye tok keje tuh??(sweat)..yeH,waitin tok di call je..kalo jln..mmg besh ar..tp pasni komform2 xde coti..ohh..aku xkesah..kalo anto g indon pon aku sanggop..haha..my bro's fren ckp kalo da stat keje situ..setaon pon cukop laa..leh bli 3 buah rumah beso..WoW..terkesima toll aku dgr..hah..my bro in law pon da nk tuka keje..mayb akan g ofshore kerteh plak..huh..sian to my anak2 buah..my bro plak da xyah g ofshore kerap2 cm dolu2..soo..lepaking kt darat je laa..tp masyuk ar aku tgk gaji diaorg..huh..aku nk gak..tp kalo br nk stat keje..must start from d bottom..huh..bcoz less of experience laa..xkesah laa..asalkn aku pat bli condo dlm mase 2 taon..lalalala....smoga aku akan berjaye sampai ble2..yeeeehhaaaa~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...