Tuesday, July 13, 2010

my new "CRUSH"

mlm ini sunggoh hebat..hepi bday tok my sis nina yg brjaye tua kan diri die..haha..xcm gathering plak..ble akak n abg ipar aku g bercoti ke lgkawi..soo..manyak laa ole2 yg diberikan..ngeh2..xcm gathering family plak..sme ade kecuali adik aku yg da blah ke usm dan juga abg aku yg cbuk keje..haha..trok aku dikejekn oleh my little cayunk..aiman dan ainaa..xlpe gak ngn baby yg bakal lahir..mayb tyme raye t..huh..kaco plan btol..soo..aku akan jadik lebeh tua..huhu..smentara wait bln 10 ni..my bro suh lex2 je dlu..aku skang masih dlm worldcup mood..my feberet team were argentina,brazil and spain..walopun 2 team aku blk awl..tp spain telah muncol juara dunia..yeaah..pdn mke belanda..ngeh2..yeah..pemilik jersi no 7 yg btol2 memikat ati sy..bole dikatakan my new love..haha..stelah lama membujangkn diri..akhernye aku tertarik gak ngn insan yg bername lelaki iaitu "DAVID VILLA"..aiyok..crush yg sgt hebat dr sblm ni..dolu2 die ni men ngn kelab valencia..aku sokong team tuh walopun adik aku kutok aku..mane xnye..ske team yg kureng hebat..aku xkesah..asl ade david villa..haha..skang die da men n successfully did it for EURO cup 2008 and WORLD cup 2010..david villa akan move to barca and menjoinkan diri ngn messi..aww..musti lg hebat kan..haha..aku mcm nk bunuh je bini david villa and rampas die..(in my dream je laa)..lgpon ade 7 org yg mke same kan..??soo,hrp sgt aku pat jmpe mke cm david villa..op coz aku hajak kawen trus..haha..maseh tok aiman,kak ida,nina,adik sbb sokong spain tyme final and brjaye..pada abg2 ipar aku n baby ainaa..pdn mke sbb pilih belanda..haha..
ooh..tok mencelebrate kan..sok bkal diadakan jamuan steamboat..haha..aku da bjaye ajo abah aku mkn pasta..abeh ar..musti kene bising ngn mak lg..haisyhh..leh poye2 sblom bln 10..pepon aku da carik keje sementara..yelaa..xde ar bosan..ade 3 bln lebeh kot..hissyhh..drift maseh takot2 lagi..haha..be strong la fara..ohh..btw xsabo nk wait brg yg aku tmpah ngn yana..harap2 cpt la smpai..td yana da mintak alamat aku..oohh..skang perselisihan faham antara aku ngn yana da setle..lgpon..ape la sgt nk gado sbb mamat tuh kan..xde gne dek untong..dlm islam pon soh berbaek sesame islam..haissyhh..tok azlin yg blagak..sy majok..oleh itu..sy xmo msg awk..huh..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...