Tuesday, August 31, 2010

LiKu2 IdOp..





kdg2 aku rase kagom ngn diri aku..aku mampu bersabar dgn byk cite yg kedengaran di sekeliling tentang aku..kdg2 aku pelik..aku berada jaoh beribu batu..tp maseh ade cite psl aku kan??kdg2 aku sdeyh..ape je aku wat smpai aku kne trima bnd mcm ni..aku still xphm..aku bkn jht nk jaja sme cite psl die..kalo aku nk aku da bleh hasut kwn2 aku boikot die..tp aku xtergamak nk wat cmtu..sbb aku bkn die..itu yg wat aku bangga..aku cbe ceriakn diri aku seadanya..aku pnah tpk menyampah nk g konvo tp sbb kwn2 kesygan aku,aku g jugak..ntah..smenye bercampur baur..aku da lead my own way..perlu ke aku nk dgr cite2 sumbang tuh lg..jemu sunggoh..org yg kite knal 2 taon lebeh pon xpat kite predict prangai sbenar die kn..da xde care..hanya let it be..slame mane nk bwk cite..silakn but remember..tuhan tuh ade..sme kebenaran aku wujud jua..sedeyh sbb org yg pnah aku syg wat cmni kt aku..pe je kejahatan yg aku wat tok die..??aku anggap sme ni dugaan dr tuhan..yg yakin aku leh overcome dis situation..truskn senyum..kuatkn ati dan truskn kehidupan kamoO farah..i will..mayb dis is d tyme i'll throw sme bnd psl die..and wat org2 yg mahu truskn bercerita n tell me bout him..enough laa..aku da pnat..kalo buleh aku tanak dgr pape pon..biarkn aku idop dgn bahagianya..













citer laen plak..smlm smpena menyambot ari kemerdekaan..aku dan sme family aku berjaye g queensbay di pnang tok meraikan detik2 tersebut..haha..tp bnd yg wat aku btol2 excited adelah ble ade funfair kt sna..yeay..last skali aku jejak funfair adelah kt kuantan..mmg suda lame aku xpoye2..soo..de beberape pic yg aku nk kongsi skali..last but not least..HEPY BDAY LALINK SAYE EJ aka FAEZAH ISMAIL..smoga cpt lahirkn baby..xsabo nk tgk mke anak kamoO..=p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...