Friday, August 27, 2010

tetibe feeling di mlm hari...~

mlm ni..nothing happen..aku da succeeded got driving liecene..kate mak..t boleh da bli a car tok aku..heh..ble sme org cibuk nk tuka kete..aku tade ar heran ngn bnd tuh..bkn leh bwk mati pon..haha..actually tonite..some feeling yg i can't describe..yep..all member sibuk discuss psl konvo..tp aku wat duno je..xberminat sunggoh..heh..tp aku da dpt surat dr ump..gtau psl konvo..tgk la cmne..xbleh nk decide pape in this tyme..byk mende lg aku nk pk..ceh..arini aku chat ngn cik to..byk mende yg kami merapu same2..ske sgt kalo leh turn mase kt ump..aku nk ubah sme bnd yg aku lalui skang..sdeyh kn..cik to pon bercerita psl musabab die boikot aku..sbb si 'a' tuh laa..aku pon rase bnd tuh..tp aku bkn jenis yg cpt melenting or maki2..kalo mare sgt2..aku hanya nanges sorg2..aku tau diaorg sme sygkn aku..diaorg da syak prangai si 'a' tuh dr awl de niat xbaek..ble ex si 'a' tuh cite bnd yg si 'a' sebarkn kt kwn2 seperjuangan die di sane..aku betol2 kuciwa..sbb aku xpnah kesah ape yg org ckp psl aku..tp sdeyh org yg aku cukup jage and sayang sggup wat cm2..actually aku tade ar heal sgt dr mende yg si 'a' tuh wat..cme aku tade ati nk wat pape pon skang..aku da pon kuciwakn sorg guy..yg baek..tp aku mmg xbleh trima sape2 skang..sbb kepercayaan tuh da ilang..n nk kembalikn tuh sgt la susah..pepon yg berlaku..aku xmampu blame sape2..in d end..sme ni adelah kebodohan aku sndiri..ye,aku mintak maaf sgt dgn sme kwn2 yg aku da susahkn or wat pape laa..
xlpe pade sme cousin2 aku yg akan memulakan aktiviti lepas slpas 4hb..port nye op coz kt my home..sme yg terlibat sila hadirkn diri..xlpe gak pade tetamu jmputan amir rooney dan juga bob..haha..keahlian wajib pade fazeef afi,fitri,najwa,nekna,niena..along (ahli lelap)..dan sape2 yg xtersenarai,buleh je dtg..yg pnting de pertalian kekeluargaan..ahaa~

p/s:layan game smpai tgn saket..heh..not forgettin sme yg jmpot aku g umah terbuka..yelaa..dis raye aku drive g sne..riso takot smpai ke hospital je..=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...