Thursday, February 17, 2011

merepek dan trus merepek...

tragedy ikan talang begitu hebat..smpai ke spital..mujor akak aku tade mende..kalo x..mmg la kne..abeh sme org aku call..bgtau bnd hebat ni..hahaha..mmg kne nganjeng seumo idop la nekna psl terlekat ikan talang..hahaha..mak aku pon gelak gak..arini cousin aku meh umah..ngn membe die..so borak2 kosong je..mlm2 sibuk akak aku menelaah buku pengantin..yelaa,sibuk nk wat persiapan..plg cpt tgh taon ni,kalo xpon ujong taon..sibuk je..adik aku da bli kebaya tok wedding t..tema maroOn tp sebelah lelaki warna hijau kalo xsalah...

aku da plan tok hantaran nye gubahan..cup cake skali..hehe..xsabo je..kate mak,ni last kenduri buat mase skang..almaklum la aku ngn adik aku lmbt lg..aku lg ar..calon pon tade..br2 ni mak aku ckp..jodoh aku tah2 org key el or johooO..btol ke mak..??pandai2 je kan nk tetapkn..adoyai..after a week menderita,akhirnya dapoO umah aku siap gak di renovate..tensen toll..kate mak,mak nk anak2 sambung blajo kalo bleh smpai phd..mak,kami bkn genius nk blajo smpai phd..ade rezeki tuhan kasi,ade laa..sme ni harap dr Yang Maha Esa je..btol kan..!!!??

membe2..japg aku ckp..skang ni aku gle layan lagu lady antabellum:ready to love again,i run to you,need you now..bruno mars:grenade, just the way u are..plain white ts..tp lagu a lonely september mmg tacing abeh..tetibe flashback sme memory..aiyok..tp tuh tetap lagu..pepon aku ske..taylor swift: story of us..chare mampos lyrics die..

kwn2 aku..mujor la aku maseh stick ngn diaorg..terutama daya,leen,zai,nana..yg laen2 dr mrsm of coz melekat smpai skang..yelaa..da la dak2 dua eko tuh asek panggil aku isi lupekn kulit..huh..geram sunggoh..syukur sbb skang rezeki keluarga kami xpenah2 putos..walopun macam2 dengki,tohmahan dan laen2..tp dgn izin Allah,smenye baek2 belaka..kate mak,manusia ni mmg dengki..kdg2 xbleh tgk org laen lebeh dr diaorg..pepon,bersabo je byk2..sme ni dugaan dr Tuhan..tp kebenaran akan keluar t..aku bangga mempunyai ayah aku sememangnye penyabar..xpnah dgr die merungut..dan sentiasa memastikan anak2 die yg utama..time kasih abah..mak pulak walopun aku asek usik die..die cm bese,garang tetap garang tp layankn je kitaorg sme..

besh gle de family cmni..sme supportive..huhu..weekend je kitaorg lepak sesame..yelaa..sme asek keje..tyme weekend je leh borak2..da la sme perangai sengal2..aku je pendiam..hehehe..apepon terjadi,sme bnd da tertulis dlm qada dan qada..jgn merungut or pape je..just follow je ape yg terjadi and try to make everything easy..dunia ni kejap je..kite pon xtau ble ajal kite akan smpai..oleh yg demikian..berbaeklah dgn sme org..aku pon maseh usahakn tok berbaek ngn sesape yg pnah wat aku hangen dan berdendam..besela,manusia mane pnah smpurna..

3 comments:

AL journey said...

hey~ smbung la stdy selagi leh absord.. doa mak kan salu mujarap~ ;)

2nd.. reti plax hang decorate cupcake..wisau aku eh.~

3rd.. hg asyik layan avril je.
ce layan raihan plax ade gak paedah lalala

4rd : aku ngantok! daa.

far.Ha.Na said...

farah..cpt2 la kawen...hahaha

Farah Nadiah said...

nana -->

1- ye..otw nk sambung ar..da apply..tunggu je t..ehehe..
2- ye,aku xreti tp aku usahakn..1st tyme wat fail..haha
3- sala..skang aku lyn maher zain je..xkn xtau kot..=)
4-ye,silakn tdo..


nana ex-schOolmate -->

kawen plak??xde dlm ini cerita..lalala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...