Tuesday, February 8, 2011

nyte event...=)

tadaa..9/02..midnite smlm lepak kt kedai mkn..sbb lapoO sgt2..alih2 tgk kt hp da 09/02...aku tetibe teringat..yep..arini bday bff aku...Adie!!! trus aku msg die..haaha..dis week die balik kedah..soo tgk carik perfect day tok kami kua hanging out sesame..da lame doll xjmpe die..haha..xsabo aku..suddenly aku teringat..opss..arini kn bday amirul amir aka ame..aku pon tros anto msg wish kt die..tetibe die trus call..soo..byk gak kitaorg borak..tp sadisnye smpai skang die xde fb..lol..zaman skang sape lg pakai fs..aku pon pakse die wat..last skali die pon mengalah..da wat die akan inform aku t..tp perangai die xbrubah..cm dolu2 gak..gile2..nyesal aku xsmpat bergambo ngn die tyme dinner..btol2 terlupa..pdhal meja dkat je..pepon die salah sorg membe aku yg agak sengal kt ump...smoga both of u akan berjaye xkire ape yg korang wat..=)



last nyte..lepaking smpai my bro in law..kne saman ngn majlis bndaran..sbb buang rokok merata2..pdn mke..hahaha..pepOn enjoy gle bwk alif hakimi jln2..da 4 bulan lebeh pon dak tuh..sooO..special tok baby naj..tgk la pic kami sme lepak..hahaha..musti prot hg busok sgt kn skang..lalalalal~








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...