Friday, June 3, 2011

duniaku -->

hujan renyai2 ptg ni..aku plak kne g jmpot adik aku kt sg petani..smnjak die praktikal ni, every weeken nk blk..da r kene jmpot ngn kene anto blk usm..kang aku debik nanges plak..sedang aku dok dlm kete, tetibe nmpak rainbow..haha..aku pon tunjok kt aiman..excited lebeh je gmok tuh tgk pelangi..ala2 nora elena la plak kan..arini aku tersgt kenyang..mknan cukop2 byk..asal mak ari2 masak sedap2..??acane nk kuros cmneh??hisyhh..arini aku msg leen..da hagak daa..kene sebijik..die ckp aku sumbunk..hek eleh dak kecik nih..mane de..cme aku takot kaco die jee..kan die sibuk ngn tender memanjang..ohh..ucapan tok leen ngn pijot.."hepy anniversary yg ke 4"..haha..macho ar korg..aku sntiasa doakn jodoh korg berpnjgan..acece..haha..ye leen..aku sntiasa ingat ko walopun lame xmsg..smnjak maxis upgrade line..da cm tahi je signal kt sni..tahan sabo la aku..arini leen bkak cite kate daya da de skandal dak sudan..yeke???

aiyok~~ asl aku lmbt tau ni..aku tny daya, die lagi ar menidakkn benang yg sedia lembab ni..daya!!!jgn nk wat pasal..kn kite da jnji nk cari pakwe org joHoo..leen da dpt..kite ni hah..jgn nk memandai lak kn..hisyhh..oh..4hb hari yg ditunggu..ramai gle kenduri invitation..12 kenduri kot..aduy!! xlpe ngn membe2 aku yg sibuk berkahwin..haaa..mls aku nk g..diaorg asek tny ble turn aku lak..kn da xde jwpn nk kasik!!!huh..korg carik ar calon tok aku..kan senang..huhu..ohh..mls ckp da psl tuh..tp td aku lyn maharaja lawak..cm bese..feberet team aku of coz JAMBU.."mke legend,hati cute"..haha..last skali jgn lpe lyn Nora Elena kt tv 3..besh gle..lap u laa aaron aziz..=)


kt sni saje nk capap mke dak comey yg ala2 cm achik die..die ni addict kalo bunyi alarm kete..sah2 nanges nk ikot..aku la mangsa die kene jadik drebar..huh..mujur anak buah..kalo anak sndiri nak aku sepuk2 je..hehe (lawak je)..



ni adelah buah ati pengarang jantung kitaorg yg baru.."ALIF HAKIMI"..actually die br je umo 8 bln..haha..dasar baby gmok..syg gle kt dak gigi 2 ni..=)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...