Friday, June 17, 2011

LoVe for yOu..--:@

arini prot aku sgt sakit..disebabkn setiap bln pompuan nye keadaan mmg cmni..arini aku hangen xtentu pasal..emosi tah pape..ni yg meluat ble waktu da tibaa..da namenye pompuan,trima je la kan..!!huhu..ptg td jmput adik aku yg sibuk nk blk stiap minggu..huh..da r aku call berpuluh kali die xde respon..mmg kesabaran tade langsong..last2 die ckp batery hp abeh..sia2 je aku mengamok td..haha..

owh, tuh cme smpingan je..sebenarnye aku nk ckp yg aku sgt tingat pd classmate aku..wuuh..seyes aku sntiasa merindui diaorg..sbb skang aku tade keberanian nk contact sesape pon..jd aku diamkn diri dolu..da r bln 9 ni kne daftar kt utm..3 hb sept akak aku nye wedding..acane diaorg nk send aku ke jOho??last2 aku ckp aku g sndiri je..t daya sile jmpot aku wokeyh..da beso pon..pndai2 la berdikari kan..

td aku terjumpe pendrive lame aku doll..tetibe de 1 folder pic tyme jamuan raye mase aku taon 2 kot..haha..seyes aku tersenyum sndiri ble tgk pic tuh..kalo aku jmpe korg2 sme..mau aku picit2 je idong..huhu..mujur la daya da kt utm tuh...tp nnti cmne la azlin tuh nk jmpe kitaorg lak kan..??pdn mke leen..=) skang aku cme harap zai pon dpt utm gak..tp zai lom dapat surat tawaran lg..pihak utm, sila bg surat tawaran cpt2 kt zai..

smbil menyetelkn ape yg patot..aku pon turut membantu dlm pemilihan baju akad nikah akak aku..pehal lak kne tny aku kn??sape yg nk kawen sbenarnye??kate akak aku, aku sgt2 cerewet..tmbh2 kalo nk bli baju..jd pendapat aku diguna pakai..hehe..tmbh mak aku plak..die xske blikn baju tok aku..nnti die kate aku akan komplen dan bebai(merujuk bhs kedah yg bermksod tarik muka)..yeke mak??cmtu ke perangai saye??haisyhh..

burok bebeno rasenye..haha..tp tuh mase kureng matang kot..skang da bertmbh matang..jd sme tuh x menjd masalah..kalo dikenang dolu2 mase kecik2..kitaorg susah..aku lak ketegaq kalo bnd tuh mahal..aku nk musti kne beli..kuang ajo nye diri aku kecik2..cet..yela,aku akan berbakti pade mak ngn abah selagi hayat aku ade..acece..haha..tuh ar..abah pilih kasih tol..mase aku convo kt ump xmo g..die kate kalo aku smbung master tyme grad die g..cm leh caye..kalo unimap tuh sure2 die g..ni kt utm..alamak tinggal janji je laa..

tp yg wajib mesti die g konvo adik aku..yela, kt usm je kot..penang jaOh la sgt..kecik ati doll..huhu..ape pon..every weeken kitaorg akan lepak kt lua..haha..luang mase ngn abah ngn mak..kalo aku tua2 nnti pon aku nk jadi cm diaorg..sbb abah la kami sme jd cmni..xpnah die abaikn walopun sorg..walopun susah mase tuh..abah akan usaha carik duet tok besarkn kami..dgn izin tuhan segala penat lelah abah da terbayar..ye2..smpai ble pon En Othman adelah abah yg terbaek..saye syg abah smpai ble2.."hepy father's day abah"..luv u 4 eva...=)


my abah kt sebelah kanan..kacak..hehe


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...