Tuesday, September 20, 2011

bikin hangen je

akhernye siap jugak aku mengedit blog ini..hehe,smbil toya2 wat eseiment construction law & contract..smpat gak aku layan citer The Princess' Man..Park Shi Hoo sunggoh kacak..oh no!!!tetibe aku sgt hangen arini sbb aku terserempak dgn my lecturer from ump..hek eleh,da jmpe xkn nk sombong2 lak kn..tp yg bengangnye ble da tego, die plak ajak g roOm die..pastu die nye sv siap condemn lg sbb xamek geotech as master..hek eleh,equal la tuh bro..kalo g tny lecturer structure pon,op coz ar diaorg ckp structure besh..sorry to say tp gua mmg xminat geotech..lg2 kalo de lecturer cm lu yg nk ajar..mintak simpang ar..td gua smpai bengang siap wat mke depan2..sorry ar,xsmpat mintak maaf..berpada2 la nk ngate pon..kang kalo kursus ni xbesh,wtpe diaorg offer..aiyoyo,otak ade xgne pakai ke??

da la td hujan lebat..merentas hujan la jugak tok blk kolej..da tu g bli mkanan..segala jenis lauk gua rembat..pnye hangen 1 bdn xhilang lg..pastu tringat plak membe yg ngh runsing psal sorg pompuan yg da rampas die nye bf..tp membe gua ni lex2 je..walopun sdeyh die terima je..yela,mamat kt dunia ni bkn sorg je kot..tp yg xbesh nye,pompuan yg rampas bf die ni tnpa segan silu menyerang die..hek eleh..cermin dlu muka lu cik kak oii..kalo psl serang menyerang ni mmg gua angen sket..tmbh2 psl lelaki..lek luuu..sbb experience lepas..gua kne serang dgn 2 minah ni..yg pertama kali kne serang,gua leh terima sbb mmg salah gua kn..tp rasenye die musti terima kaseh kt gua wat cm2 sbb lelaki tuh totally useless and worthless kalo dijdkn teman idOp pon..tp minah yg kedua tuh mmg wat gua bikin hangen..bajet aku nk rampas laki lu lak kan??kalo hensem+kaye xpe ar gak..ni habuk pon tarak..

gua pon ingat lg agama ar..xbaek kaco rumah tangga org..ni serang2 bagai smpai kne lempar gua nye no celcom..mujur lu xdpt no maxis..kalo xlg hancuss..kpd pompuan yg ske serang org or menyerang membe gua..ingat2 laa sket..belajo tinggi kot..otak letak kt lutut knape??wasting time je gadOo psl bnd jadah cm2..bkn pe,cme peringatan je..kalo menghadapi situasi cmni,bek elakkn je dr spesis cmni..nnti diaorg ni boleh berubah jd monster yg dasyat..k ar,da abeh kot nk citer psl hangen gua ni..pepOn kalo de citer menarik lg,gua taip lg..adiOs~

p/s:sorry..penggunaan bhs xbape elok sbb angen pnye psl..;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...