Thursday, September 8, 2011

1st week at UTM..lala~

holaa..bape ari da stay kt UTM skudai ni..tah la,boring gak sbb awl2 ni xde mende gak..td da sah2 bangun awl sbb nk g perjumpaan fac kol 9.30 pg lak tuh..hehe..lek ar..da r byk probs berlaku mase nk registration aritu..siap kete calar+pendaftaran ditangguhkn (2 ari br pat daftar) disebabkn xsistematik langsong!!!pe daa..tp kitaorg smpat jmpe abg tang..sbb utm ngn taman u dkat gle..lek luuu abg tang..next week kitaorg g ar open house u..ramai gak aku pat jmpe dak2 ump..sala sorgnye jr aku..ok la tuh..xde ar mati kutu sgt kan!!!

ape pon aku rindu family aku kt umah..tmbh2 mak,abah,alif hakimi,aiman,ainaa etc..haha..sian alif tuh..xde daa org nk bwk die pusing2 tyme ptg..aiman lak akan graduate tadika bln 10 ni..aku xpat tgk die pakai jubah..haha..musti lawak je..ainaa lak xpat nk ngusik die sgt..mael lambong xpakai pampers!!!hehee..kat sni ok ar..aku stay room 2 org..dgn wocai~yeay,xde ar aku susah sgt..ptg2 kitaorg jln g carik mkn kt kafe..agak kagum ngn kebesaran uni ni..

td dgr briefing psl dak2 master+phD fac awam..soO..aku cbe menekunkn diri aku setekun yg mungkin!!!heay,da berjnji tok skor sebaek mungkin..requirement kne skor 3 pointer dan ke atas tok elakkn diri dr mndpt surat ugutan dr fac..insyaallah,saye xkn kecewakn harapn kedua ibu bapa saye serta my family..saye akan abehkn dlm mase 1 taon 1/2..thnxfully jmpe dak ump kt sni..walopun xpnah knal mase kt gambang tp kt sni da cm best buddy je..thnx aizat!!!haha..

pepon aku akan sertakn beberapa pic pemandangan kt room aku dan sekitarnye..kalo nk tgk,sile la tgk kehebatan UTM ni!!!


meja tulis yg berserabut dgn mknan!!thnx cai..haha

ni pantry kitaorg..ade sinki je pon..laen2 peralatan kne bwk sndiri..sesiapa yg rajin bwk je peti ais,dapur n so On la eh!!!

ni tmpat lepak btol2 dpn bilik aku!!!haha..nice~

ni katil aku..tmpat aku beradu..


ni plak loker kesygn aku..chare x???


ni plak pandangan bwh..dr roOm terhebat aku..cer tgk!!!


ni sah2 pemndangan dr room aku ngn cai..dr tingkat 9..macho x kondo kitaorg:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...