Sunday, August 28, 2011

Hari Raya sbg Hot hot chick..yeay

walaweh..da dkat pon raye..30hb ni da 1 syawal..thnxfully baju raye da ade..2 psg je taOn ni..sob2..sbb br2 ni program membersihkn baju xterpkai dlm almari..asl buang je musti tmbh..da meninggi mcm gunung kinabalu daa..itu adelah keburukn kalo ramai pompuan dlm umah!!!hehe..kueh raye taon ni,sorry to say mmg xbuat langsong..sme juz kueh tunjuk je..tp plg menyedihkn..hujan turun non stop..da ar lebat lak tuh..da lame rasenye xtgk matahari..

pastu asl kua je..musti jammed,gle susah nk carik parking..nyampah gle!!!mcm bndaraya daa..mmg ade kebenaran aku pnggil Guar Chempedak ni bandaraya!!!nk g amek baju kt tailor pon smpai setengah jam..kalo jln pon jz 10 minit..wasting my time toll..asl kt jln..melambak no plat kete start dgn W..huh..org key el la tuh yg menyemakkn jln raye kt sni..dgn jln Gamuda tgh buat..wooH..aku rase mcm nk bunuh org je..akhernya mak aku da kua kenyataan..xbole drive smpai 1 syawal..sdeyh aku..nk g expo nk carik tudung!!!

tp esok pg..akan dimulakn operasi membalut ketupat..yeay,dgn bangganye aku menyatakn aku adelah satu2 nye anak pn sopiah yg pndai membalut ketupat daun palas..ahaha..yg laen2 mak kate dieorg balut ketupat cm "pengkaq"..!!hhaha,maksudnye balut xde simetri langsong..xde nilai estetik..taon ni raye da xbesh sgt..sbb pemergian arwah nenek aku da genap sebulan daa..rase cm kosong je ble tgk umah die..kalo x,musti nampak die lepak dpn pintu umah..aku sntiasa mendoakn agar roh semua ahli keluarga aku yg da pegi menghdp Ilahi akan sntiasa diberkati dan dicucuri rahmat..

dlm tgh org sibuk wat persiapan raye ni..aku sempat juga g menonton FINAL DESTINATION 5..haha..last movie kan??sbb tuh aku tgk..btw,ok ar..tp ending die cm dlm prediction..sme org mati..ape yg leh aku katekn this sequel better than previous sequel..doll..mase Final Destination 4 aku tgk kt kompleks teruntum kot..mase aku taon 4,1st sem..da r tuh tyme bln pose gak..mmg film ni asek kua mase bln ramadhan je..tp yg beshnye,aku tgk smpai leh tdo..yg part ngeri tuh ttp ade..tp xdpt tandingi Final Destination 1..:) terbaek nye lakonan oleh Devon Sawa(hero tuh kacak sbenarnye..lalala)..

okla..smoga raye taon ni disinari dgn kebhgian dan keberkatan..ape yg saye nk katekn..saye suda bersedia tuh menghdpi ape bnd yg mendtg..pePon prepare tok tarikh 15.03.2015..haha..sibuk je carik tarikh tp calon xde lg..hahaha..adiOs







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...