Friday, August 5, 2011

kad raye




jumaat yg menenangkn..coti menyebabkn ramai org xkua umah..bahagianye jln raye tyme ni..aku bgn je dan trus hajak mak g ANEKA..kt gurun je..xde r jaOh mane dr umah aku pOn...tp mak xsmpai ati nk tinggal alif sorg2..soO..aku poN berangkat ngn akak aku dan anak2 buah yg ske menyibuk iaitu aiman dan ainaa..tp beshnye xde ar aku kne bwk g kedai mkn sbb arini kan pOse..

tp aku kua sbb nk tgk ade ke sales??tade ar sgt..tp aku g bli kad raye..2o keping..besh gle..taOn ni aku nk anto kt sme classmate..kt UMP ar..soO aku da stat mintak alamat dak2 tuh..tp tgn lak sakit asek tulis ucapan je..hehe..xpe ar..setaOn sekali je kot..dak2 lelaki br dpt alamat abg tang, pisak dan pares..yg len2 dlm progress..taoOn ni tatau nape aku rajin nk antoO kt sme kwn2 kesygn aku..xlpe kt dak2 maresmawi..hehe..jd tunggu je la nnti posmen antoO g umah korang..pepOn..selamat berpOse..=)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...