Tuesday, August 2, 2011

puase oH puase..=)

bln pose yg begitu indah lg..haha..ahd aritu aku da wat medical checkup kt spital yan..rpenye cpt je..kalo aku tau, xde ar aku g cpt2..huhu..aku lom wat pengesahan kt skolah..t ar aku g..skang sibuk nk cari tiket g mersing..adoy..!!!mule2 aku lepak ngn daya sbb keesokkn ari kitaOrg da nk g daftar..1st time beraye ngn daya n cai..leen ngn nana, sile jgn dengki wokeyh~~~

bukak pose kali ni, xde ar hentam byk sgt mknan..aku sgt gembira..pas wat medical checkup tuh..aku dpt tau aku da trun 3 kg..haha..sy sgt sukaaaaa=)..jd aku xleh rakus menjamah mknan..kang jd belOn blk..aku gak susah..da r skang gle ngn sales!!!haha..mane je aku dgr..sme aku terjah..pastu bli brg kemahuan plak tuh..bkn keperluan..cet..

dasar perempuan tuh..tetap perempuan..sblm buka pose..aku akan amek pic mknan dan send kt abg,adik n akak aku yg jaoh sket dr kitaorg..pstu sure2 diaorg akan maki aku blk..hahaha..pdn mke...pepOn..time kaseh kt penaja baju raye aku...maseh eh..haha..aku sgt gembira de akak2 cm korang..len kali sponsor lg tau..

br2 ni adik da wat pengakuan..die nk knalkn seseorg kt mak ngn abah..gle ar..da jmpe pasangan idOp..brani nk introduce lg..aku pon xpnah knalkn face to face..stakat tau da cukOp ler..kalo da tahap serius gaban..leh ar bwk blk tnjuk kt mak ngn abah kt umah..pepOn aku ucap tahniah kt adik sbb da nk langkah bendul aku..tinggal aku sorg je 'hot hot chick' dlm umah..emas putih jgn lpe..tuh perjnjian tau..lalalalala~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...