Saturday, March 3, 2012

Life is not easy...grrr



wow..arini da 3/3..weeken yg xbape besh..aduyai..da settle da psl proposal tok project..now waitin for mr bachan's feedback..grr...aku br carik sket je past year..skang aku dok berusaha abehkn buku "A Doctor In The House"..sangat menarik walopun aku xabeh baca..kagum aku ngn kebolehan Tun Mahathir yg sgt berkaliber dan berjiwa kental..huhuh..skang aku gli shopping online..yawwwnn..abeh laa..haha..



this month sgt aku ske dan x..sbbnye dis month besday aku n aku jaoh dr family..xpat sambut ngn dioarg..yg sdeyhnye sbb umo aku da 25..oh noooo!!!!hate it so much..da jadi belia kot..tp aku ske sbb asl aku g kedai..sme akan tny.."anak ni sekolah mane? tingkatan bape??" ..xrase ke aku mmg awet muda..ngeh2..ade lg 2 sem aku kne hadapi sblm menggenggam master..yeay..pastu abah ckp stop dlu..jgn nk pk sambung phD..kang t xde org brani kawen ngn aku..huhu..ye ar..ikot je..


skang aku tgh pk case study ktner aku nk wat project aku ni..pening gak sem ni byk subject taff..wowowow..aku kne settle byk bnd sblm g kl bln 4 ni..ngeh2..sembang cm jaoh sgt kan kl ngn johor..puiii..dgn kejadian yg menimpa abg aku..aku harap abg aku akan kuat..ye ar..jodoh pertemuan di tgn tuhan..dan ape yg berlaku sme da tertulis di tgn takdir..ble aku tgk dgn mate kepala aku sndiri..seyes aku takot..cmne org pk kawen ni besh ar..pdhal tanggongjwb besar menanti..da bercinta bertaon2..tp ble kawen jd huru hara dan bercerai berai..cinta tuh xsemestinya bergunakan??



haisyhh..aku harap aku xkn kawen slagi xbtol2 matang dan sanggup nk pikul sme responsible..like my mum said..dun dare to get married until u 28 years old..okeyh boss..i follow ur advice..rite now focusing in my life and do everything dat i wanna do..oh yeah..btw..hoping our plan to go to sarawak dis july will be real..haha..make sure proper planning hokeh...oh no..da byk aku melalut..aku nk g karok sat..daa~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...