Sunday, March 4, 2012

shampoO terbaek..

yg ni aku tgh pakai..haha..kne tunggu hasil la dlu..br leh wat kesimpulan..ngeh2



b4 aku blk ke UTM ni..aku teman akak aku g wat rambut aka rebonding..mmg berkematu bontot kot..mane xnye berjam2 aku tonggu..walaweh..disebabkn kejadian tu..aku pon cbe amek untung ler..aku jz cuci rambut je..mmg masyuk ar..sgt besh..aku de terpk gak nk wat haircut br tp aku rase syg plak..nk dijdkn cite..tgh2 pekerja salOon tuh dok blow rambut aku..tetibe die pnggil kwn die..kang cm rambut aku probs ke??de kutu ke?haisyhhh..curious tetibe menjengah..huhuh

die ckp aku de rambut yg cantik..naturaly curly kt bwh rambut..haha..aku pon dgn selamba tny die.:"btol ke??"..pdhal dlm hati berbungga2..nk dijdkn cerita..aku ni beruntung ler..xperlu wat rebonding bagai sbb rambut aku xde ar cm mi maggie sgt..lgpon mak aku pesan..die xkasi aku wat..katenye cm hantu juOn lak..kn hantu juOn sme rambut rebonding..muahaha..pndai gak mak aku kan..???ngeee..~~~

sbnarnye dlu rambut ni xde ar proper sgt..tp pas gne shampoo loreal..aku rase mmg memberikan hasil yg memuaskn..seyes..mase aku g cuci rambut kt saloon tuh pon..die pkai shampoo loreal gak..xrase ke mmg shampoo tuh yg terbaek..haha..so tgk jela pic shampoO2 tersebut..



ni shampoo 1st skali aku try..mmg besh pakai ni..~~

yg ni 2nd aku pakai..ok gak..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...