Tuesday, November 25, 2008

HrMm

tyme cuti neh mmg dugaan yg hebat n hampir memakan diri sndiri..kerana sifat bodoh dan mudah percaya ngn ckp org,akhirnye aku hampir kalah..adeh..hanya tuhan je tao perasaan aku tyme tuh..
bnd neh berlaku 2 ari yg lpas..aku seyes xpnah setakut neh..mujur ar ade org tuh snggup maafkn aku..mmg pengajaran yg bergaya buat aku..hilang pedoman sebentar..hmm..last skali aku decide utk buang segala bende berkaitan yg bakal mnyebabkn perang dunia kedua..skang aku dh cuba utk jd yg terbaekk..dh r result bakal kuar lg menambahkn kecuakkan aku..kepada yg berkenaan..aku mintak maap sgt2 dr hujung rambut smpai hujung kaki..aku jnji xbuat lg(dgn nada ikrar smbl angkat tgn)..aku sgt2 la menyesal..terima kasih kpd rumate kesygan aku..ami la beb..tlg aku utk menghadapi situasi ini..(ala2 lagu bunkface) walopun cuti tp die still ade masa dgr probs aku..mmg sahabat sejati neh..utk org tuh,tgk r perubahan nnti..ape yg leyh aku wat bdoa je la..smoga keadaan jd cm bese blk..pepong next post aku tujukn lagu neh utk die!!! (nod)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...