Tuesday, November 11, 2008

KehIlaNgaN tAhAp KesAbArAn..

perh..sem neh mmg menaikkn kemarahan aku yg dh lme terpendam di lubuk jiwa neh.. agak terasa kekasaran utk sme paper dimana peperiksaan dijlnkn.. aku dh rs dunia neh ibarat megi..rs nk mkn2 je..(sbnornyer ngh lapo seyh) aku ngh emo..emo..dan trus emo..tetiba je ade org cbe cr gaduh ngn aku kn arini..nape la week neh sungguh mencabar kewanitaan aku..aku xdiajaq utk jd putaq belit citer..sbb tuh aku xske jd pembaeek neh..ble bek ati org len bls cam sial gak.. aku dh penat ar layan kerenah sme neh..aku nk cuti..cuti utk selamanyer.. utk spe2 yg aku terwat dose..aku mintak maap bebanyak..bukan niat di hati nk cr gaduh ngn org tp kn kesabaran pong ade hadnyer..jgn ingat aku diam diri aku neh tkt cme mls nk amek pusing..bak kata nana..jgn layan sgt org cmtuh..kang kite pong jd gile cm die.. pepong aku nk blk..benci ngn tempat neh..huh!!!!

neh r membe2 aku yg sengal lg sengal..daya,zai,nana ngn cto..neh tyme g joho r..ms lwn catur bistari..wahh..miz dat moment;-(




2 comments:

AL journey said...

PA..perghh.. dah ade Blog. awat Baru wat tapi post dah Byk.. ke dah lame wujud Blog ni.. hehe. rilek pa. nampak cam tensen je.. heppy holiday.. tinggal kan sume masalah.....

hehe.

kau g kat layout kau.. add gadget.. pastu kau ade follower.. t aku jadik follower hang... chare!

Farah Nadiah said...

nana..aku mmg tensen pong..
rindu hg sgt..
xsbq nk jmpe..xpe r..
nnti aku apply pe yg hg ajaq eyh;-p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...