Tuesday, December 21, 2010

daya....


genap da 23taon cik mate aka daya arini..aku malas nk wish gne tepon..sbbnye nk bio je..jht kn..so,dis post special mmg tok cik mate..hepi bday daya..da lebeh 4 taon kite berkwn tp cm da lame kn..sme susah snang da kite rase..btw..thnx sbb jadik kwn terbaek untuk aku..walopun aku ni xde ar sebaek mane..slalu ngate,buli,kutuk hg..tp jaoh di sudut ati aku..aku mmg ske berkwn ngn ko..(tetibe nk ayat tacing kn)..hehe..

saat aku jatoh,sedeyh,kecewa ngn idop..ko xpnah ignore aku..smase aku down tyme kt pnang (tyme LI) sbbkn oleh manusia bernama lelaki..ko xputus2 bg harapan dan tunjuk ajar..skang aku da lalui sme saat2 sukar tuh dgn jayanya..dan aku tpkse mengaku yg ko mmg terbaek yg pnah aku knal..(smbil menitiskn air mate..sob2)

mase di ump,ko xpenah merungut walopun aku rase byk perangai yg xmenyenangkn aku wat..perangai ko yg sntiasa sabar,caring and mcm2 lg..aku rase tuh yg wat aku sgt2 xnk kehilangan ko dlm idop aku..dol..walopun mate ko xsebesar mate aku..aku harap smpai ke mati perhubungan kite xkn putos..susah nk cari manusia cm ko sbg kawan aku..LOL..

impian aku byk lg..aku harap aku dpt kongsi segalanya dgn ko,leen,zai dan nana..aku rase aku mengakuinya yg spnjg aku single and available..xpnah rase sunyi or nk cari pengganti..bg aku..korg adalah pengganti yg terbaek..so daya..ape yg buleh aku katekn..pastikn jadik tok 2011 nye vacation..dem...I LOVE U..so much laaa..

p/s:hepi bday n may all ur wishes come true..thnx coz always by my side no matter wat..may ur life full wit hepiness..thnx buddy~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...