Tuesday, March 15, 2011

24 swEEt..haha



15 March..yeay..date yg paling aku ske..walopun aku bz drive ke hulu ke hilir..tp sme da settle..got a lot of wishes..the earliest come from of coz my mOm yg da soh aku pilih beg to hadiah bday..hehe..not forgetting all my family..smpat lak diaorg kate aku da tua..excuse me, aku maseh muda..jgn nk lebeh2..yeah..jamuan kfc walopun aku da xdpt mkn daa..sempat lg aku g amek ubat sbb jangkitan kuman kt kerongkong..sbb tuh sore aku langsung xkua 14 March..sioOt nye virus..

pg2 lg dpt text msg from yana and arep..wee~disini aku xkn kutok ko arep..ko mmg kacak lg bergaye kalah micheal bubble..haha..white bubble..thnx tok sme wish yg aku dpt..hadiah xbermakna selaen dari wish yg membe2 kasi..yeah..tanda sokongan dan ikhlas dr korg..pjg lg perjlnan idop..kdg2 diatas,kdg2 di bwh..smua tuh wat aku ingat..hargai ape yg ade dpn mate..ye!!i remember...

arini aku xpat sediakn kek dan laen2 sbbnye aku pnat..haha..mayb esok laa..aku akan carik..sian lak tgk aiman dan ainaa..makin meningkat umo makin xheran nk sambot..last skali pon smbut kt UMP je..tuh adelah party bday yg terbaek pnah aku ade..missin sme kwn2 aku..=(

btw..dis weekend aku nk brjumpe diarg..da setaon lebeh kitaorg berjaohan tp aku rase cm dekat je..haha..siap ar..hadiah aku kalo tade..aku sekeh pale sorg2..thanx to maxis yg bg sore aku xkuar arini..mane taknye..asyek bergayut je spnjg ari..and membalas text yg org wish..tp yg aku plg ske..alep mua'dz call and wish my bday..dr form 5 until now die xpnah lpe wish kt aku..unfortunate,xpat jmpe die dis week sbb die blk n9..hopin 2 see him next tyme..=(

toO all my bff-->leen,daya,zai,nana,yana,KE,alep,tehah,adie,mizi...thnx alot..today was d best day happen in my life..may God bless all of u and make our life surrOunded by happiness...yeay~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...