Monday, March 28, 2011

ble aku jatuh chenta lg...!!!

ble aku jatoh chenta lg..ye..nape??xcaye ke??aku pOon..smnjak dua menjak ni,hati aku xkeruan..aiyoyo..sgt2 dlm dilema..asek nk tatap je muka die..seyes caught my attention..adekah ini chenta??aku ckp kt mak.."mak,cheq da tau da nk bg menantu org ape kt mak.."mak aku plak bleh plak wat blur..ohhh..tp mak aku kate aku sasau..adeh

sejak bertemu die,dowh..aku everyday nk online..hehehe..cara die..aku rase sgt berkharisma, kemas, maskulin and sgt protective..da sah2 aku jatoh ati..matenye yg kecik..kalo die nanges sure2 aku rase sgt tacing..his voice,seyes aku rase sgt sexy..die snyum pon da hamper wat aku pengsan..wat to do??aduh..acane ni??cmne aku nk wat??da angau pe..

sme ni salah Prosecutor Princess..aku sgt2 la angau sbbkn oleh drama ni..aduh..aku rase aku asek ulang je tgk drama ni..smpai marathon ke pg..maseh xpuas ati..aku donload plak citer ni..ble barah drama korea suda merebak..wuuhuuu..smpai abeh sekotak tisu gara2 drama ni + selsema..tacing weyh

nk tau sape yg aku da jatoh chenta skang??tadaaa...ni la orgnye.."Park Shi Hoo"...aduh,ske2..xbleh tahan..mak,ni la menantu mak..org korea..yeehaaa~

aduh..btol2 wat aku gle ni..=)

tdo pon leh nmpak comel..tensi2..



ni la yg aku rase die plg macho..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...