Tuesday, April 26, 2011

dear diary...

mlm yg begitu indah..bip bip..akak aku yg tgh pregnant cibuk asek nk mkn buah mempelam..atau pOn menicah..aku pon ape la lg..join btol2 sebelah and trus mamam tnpa memikirkn sok apekah keadaan prot aku t..huh..tp bkn itu yg aku nk citer..

isu utamanya di suatu mlm ble aku terlelap and suddenly got a text from sum1...xtau cmne nk describe tp dolu2 nye adelah teman tp mesra kot..mase kt site..alaa, tyme tuh ati pon xbape btol..tp die xlame keje kt tmpat tuh..last2 die dpt offer dr government and trus berlalu pegi..sooO..nk dijadikn citer..die dtg menjengak kembali mase coti weeken..maklum la..parit buntar ngn penang jaoh la sgt kan??die pon dtg n kuar hanging out ngn die until 3 am..(tp ade yg laen2 gak)..kitaorg g karok kt bukit jambul, melantak kt kedai mamak..last skali lepak kt mcd..stat dr tuh, aku pon hagak rapat ngn die..ari2 die msg, call pon slalu..tp aku xpnah amek pusing..

tyme tuh die mmg baek..jd ade gak cair..tp cpt2 aku pusing blk hajat aku..wooOp, jgn terbabas mcm yg lalu..smpaikn satu ari die tersilap kate ngn aku..aku ape lg..hangin 1 bdn..aku da xde sifat lembut or tolak ansur ngn org daa..semenjak ari tu aku trus xbls msg or call die..slalunye aku biarkn je..smpai la 1 ari, aku bls jugak text die..tp jrg2..tp perasaan annoyed tuh xpat aku buang..asl dgr suara die je aku da gli..akhernye tnpa bgtau die pape..aku trus senyapkn diri..lorr, da berbulan aku wat cm2..

tup2 br2 ni die msg aku smule..aku tgk je msg die,da dpt hagak..trus aku delete..pastu call pon aku xhangkat..midnite tuh pon die call lg..musti die nk tau jwpn sbb aku trus ignore die..dat's y kdg2 kite kne think bfore throw out the words..nape aku jd kejam??tah..kalo aku rase benci..aku benci je laa..ape leh wat..perasaan xpat tipoO lorr..aku berhrp agar azlin memaafkn aku dgn bls la msg aku..ko sorg je tau cmne nk block num hp org..aduy..aku perlu tau cmne caranye!!!!!!!

p/s: think before u act..like musang mate kecik said "just figure out about our aim first..other matters come after"...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...