Friday, April 22, 2011

pening sendiri..(dizzy)

banyak gle kenduri kawen dr membe2 kesyg..aduyai..sure2 ade yg xpat g disebabkn kekangan waktu..apekah??congrats tok ex maresmawi yg bakal naek ke jinjang pelamin..aimie n pasangannye dan xlpe gak pade atikah n pasangannye..mayb aku g yg kt serdang,kulim kot..yg kelantan xpat ar..jaoh la sgt..bagos ar korg..da berjumpe psgan idop sndiri..haha..smoga tuhan kekalkn korg sehingga ke akhir hayat..=) xlpe gak pade kak naz..aku xpat g..ingatkn bln 9..dpt la g wedding tuh..aleh2 bln 5..aduy..sory..=(

kepanasan yg mencapai tahap maksimum menyebabkn aku xpat nk tahan lg..akhernye my bro da settlekn..pasang air-cond..haha..akhernye aku xkn rase daa cuaca cm kt gurun sahara..demmit..da r jln rosak trok sbb gamuda nye projek..landasan kete api yg xsiap2..hangin tol aku..kalo rosak kete sape nk responsible..jln utama ke gurun pon da stat tutop..membuatkn aku mls nk kua ke mane2..mayb next weekend aku bercdg nk berpoya2 ke queensbay..haha..tuh ar..aku da rindu donut jco and subway..lgpon subway tuh seswai gle tok org yg jage kesihatan dan badan..kan2..

sebabnye sejak akhir2 ni aku xbape lalu mkn..mkn nasi just sekali je sehari..da ar amek sket pastu xabeh plak..aduy..pg2 just minum air milo..tghari seyesly jrg nk mkn..aku semakin susut..tah ape yg trjadi pon tatau..pakse diri tok mkn tp xpat telan..(dull)..aku sgt jelesh ngn org yg dpt mkn byk..ni bkn diri aku yg sebenar..aku tpkse pk jln tok settle masalah ni..huh

ade masalah eating disorder pe..aiyoyo..apepon..dgn weeken yg sempurna tnpa melakukn aktiviti pape..aku nk mkn..mkn dan trus mkn..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...