Wednesday, April 20, 2011

mcm-mcm hal la brO

mlm ni sgt2 pns smpaikn peluh tros mencurah2..aku pon xphm nape cuaca sebegini rupa...ptg td g bayo bil air and g skynet..aiyoyo..xtau laa..mcm2 keje..weekend ni plak nk carik perabot baruu..bese ar,akak aku nk kawen..so kne carik sme baru..tarikh da tetap..tunggu tunang die je yg g jerman..xblk2 lg..abg cik, jgn lpe amekkn sign mesut ozil n ole2 dr jerman..hehe..

br2 ni korek nye korek..akhernya jmpe la gak pic lame2 dr ump..huhu..aku kangen bgt same sme org..kdg2 aku xtau la cmne nk facing life kalo diaorg tetibe disappear dr idop aku..sadisss..tp aku asek ingat pd die..asl eh??da lame xmuncol dlm kotak pikiran aku..tetibe je tumbuh tunas balik..aiyoyoy..bese laa..ble bnd lame diflashback, byk cite akan muncol..tp aku wat lek je..acece..aku cm coOl je skang..kdg2 fikiran ni akan dtg gak..bohong la kalo aku ckp aku da lpe trus..tade mknanye..kalo otak aku ni computer,leh la kot erase die trus..

ingat bkn bermaksud ske okeyh..xde kene mengena ngn feeling2 la bagai..tuh laa..ble saket ati,bnd baek yg die wat pon aku xpnah pasan..ye laa..da tenggelam ngn perbuatan2 yg laen2..pape pon..bnd da lpas..haha..tetibe tacing..bak kate pepatah.."luka da ilang tp parot ttp ade"..tp d goOd thing..stitch still wit me walopun de ketika aku rase nk bako2 je..hehe..tp stitch da cm kembar aku..xpat pisah..bygkn dr penang..aku heret stitch tuh naek bas..berebut2 la bgai..haha..tuh adelah kwn terbaek aku okeyh..jgn nk ngate die..

bile pk blk..tuhan da tentukn jln idop stiap hambaNya..just go wit flow je..baru2 dak2 ni tny.."eh pa,kalo die kawen ko g ke??"..aku selamba ckp "xpyh ar..biar bnd tuh abeh takat situ je.."..tp kalo pali kawen aku g..huhuhu..da hampir 2 taon..trus terang, aku xpat cari suitable person lg..tah laa..rase tuh pudar gak..lgpon..byk bnd nk achieve..lelaki dtg dan pegi..chewahh, nk bersastera plak..haha..tade laa..susah la nk lelaki yg appreciate kite..bkn sbb nk gnekn kite..haha..da terkena br la nk matang skit..yeke???

yela kot..cme skang aku nk satisfy my parents je..xphm la ape yg diaorg nk sebenarnye..walopun br2 ni aku gado beso ngn mak aku..aku hagak hangin..skit2 die lebehkn menantu die..(jelesh nye kategori la kot)..kate mak, dr kecik aku mmg merap dr adik aku..(merap dlm bhs kedah..bhs biasanya manja)..xde mknanye..kalo aku rase bnd tuh sala,aku ckp je..mak tuh asek jg ati dan perasaan org..tah pape2..

tuh laa..aku xpat meluahkn pape da lame..susah laa..org tua kite bkn phm sgt pon..ape2 la mak..asl kn mak bahagia..aku pny la ego langsong xmkn nasi..masok ari kedua aku lapoO sgt..akhernye mlm tuh aku mkn gak..huhu..ape yg buleh aku simpulkan..aku da bersara dr arena mnjadi baek pd sme org ataupun org yg aku syg..sia2 je beb..last2 die akan tikam ko dr belakang n buat cite mcm2..doll..manusia kengkadang xpnah bersyukur..tp kite xbuleh judge org sbb kite pon bkn baek sgt..insyaAllah, smoga tuhan sntiasa bersama kite dan berikan yg terbaek..amin~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...